reklama

V tme vytratená

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V tme vytratená

Bol to večer troška zvláštny,
avšak s Tebou veľmi krásny.
Zábava dotváraná vínom.
V hlave sen, a Ty, hlavná hrdinka v ňom.

Ísť spať by sa už patrilo,
Opustiť však také dievča by sa nemalo. 
Pre také je dôvod na svete žiť... 
Na hotelovú izbu som Ťa šiel odprevadiť. 

Pár bozkov a dotyky nežné,
tá chvíľa mala trvať večne.
Dobrú noc si zašepkala,
v tme chodby si sa vytratila.
Volám Ťa, no Ty ďalej kráčaš,
postojíš, no z diaľky už iba mávaš.

Opustený stojím sám,
Že sa vrátiš márne čakám.
V myšlienkovom víre sa topím.
S Tebou v hlave zaspať sa márne snažím.

Ďakujem Ti, že mám bezsenné noci,
Moju myseľ máš celú v moci.
Dostať z hlavy Ťa chcem
To však nemôžem, lebo Ťa milujem....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 J.Badrna

Jakub Badrna

Jakub Badrna

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blázon čo stále verí, a má svoje sny... Som blázon čo občas niečo vypotí,..a premýšľa na životom noci dni... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu