reklama

Štiavnica...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Štiavnica...

Štiavnica, keď som v tebe, tak ťa preklínam.

No keď som doma, tak len o tebe snívam.

Ty si ma očarila, viac než vlastný domov.

A možno aj to je dôvod, prečo sa dostávaš do mojich snov. 

Štiavnica, ty si proste jedinečná.

A preto budeš moja spomienka večná.

Aj keď raz z teba odídem,

nikdy na teba nezabudnem.

Nezabudnem lebo si bola osudom mojej mladosti,

a často krát, aj strojcom mojej radosti.

 J.Badrna

Jakub Badrna

Jakub Badrna

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blázon čo stále verí, a má svoje sny... Som blázon čo občas niečo vypotí,..a premýšľa na životom noci dni... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu