reklama

Neznáme dievča

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neznáme dievča

To som zasa hlúposť spravil,

do neznámej sa zaľúbil.

Šarmom ma ako kúzelník očarila. 

Zmiatla ma- a ani slovka nevravela.

V hlave ju zavŕtanú mám,

pritom ani jej meno nepoznám.

Stretnúť ju zas isto musím!!

Lebo vidieť jej tvár zasa túžim...

V nociach sa mi o nej sníva.

Ako to?! Veď neviem ani kde býva.

Robí so mnou ako zázrak divy.

A ona ani nevie že som živí.

Nič viac iba jej farbu očí znám.

To mi stačí- aj v dave ju rozoznám.

J. Badrna

Jakub Badrna

Jakub Badrna

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blázon čo stále verí, a má svoje sny... Som blázon čo občas niečo vypotí,..a premýšľa na životom noci dni... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu