reklama

Krásne zúfalá

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Krásne zúfalá

Milujem ten pohľad na teba, keď si trošku v úzkych.

Vtedy tvrdíš že to je mimo síl ľudských.

V tej chvíli je takmer z dospelej dievčinka opäť malá.

Si z toho celá krásne zúfalá.

Mám rád keď tvrdíš že ty to nedokážeš,

lenže sama vieš že to bravúrne zvládnuť môžeš.

Občas udivuješ ma keď nariekaš, prečo si sa na to dala.

Tvrdíš že to vzdáš, no ja viem že to si len chvíľku taká -krásne zúfalá.

J. Badrna

Jakub Badrna

Jakub Badrna

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blázon čo stále verí, a má svoje sny... Som blázon čo občas niečo vypotí,..a premýšľa na životom noci dni... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu